Oprogramowanie dla okulistów
Najlepszy online system planowania i zarządzania dla kliniki okulistycznej: Harmonogram optometrystów i baza danych pacjentów.
Dostępne na komputerach oraz przez aplikacje mobilne na iPhone, iPad i Android Scroll to appsScroll to apps
CRM do umawiania wizyt online w klinice okulistycznej
Doceń wygodę korzystania z aplikacji EasyWeek dla centrum okulistycznego. Umawianie wizyt online, wygodny kalendarz i harmonogram lekarza. Brak nakładania się i rutyny administracyjnej.
Intuicyjny system wyszukiwania, który pozwala klientom na szybkie i łatwe znalezienie dostępnego optometrysty i zarezerwowanie wizyty.
Klienci mogą dokonywać rezerwacji w dowolnym momencie, niezależnie od godzin pracy salonu optycznego.
Automatyczne przypomnienia o nadchodzących wizytach wysyłane na e-mail lub poprzez wiadomości SMS.
Platforma obsługuje język polski, co ułatwia korzystanie z niej polskojęzycznym klientom.
Możliwość dokonywania bezpiecznych płatności online za usługi optyczne bezpośrednio przez platformę.
Możliwość synchronizacji systemu rezerwacji z popularnymi aplikacjami kalendarza.
Twoje dane są przetwarzane zgodnie z globalnymi i europejskimi standardami bezpieczeństwa, w tym PCI DSS, SSL i RODO.
Nie sprzedajemy ani nie przekazujemy twoich danych i danych twoich klientów stronom trzecim.
Użyj EasyWeek, aby zwiększyć liczbę rezerwacji bez trudu.
Dołącz wszystkie ważne informacje o Twojej firmie, które przyciągną klientów i zachęcą ich do zapisania się u Ciebie.
Zapewnij bezproblemowe działanie, integrując EasyWeek z aplikacjami, z których już korzystasz, takimi jak GA4 i inne.
Umieść nasz widget rezerwacji i jego link we wszystkich kanałach, aby otrzymywać zamówienia w tym samym czasie!
Uzyskaj szczegółową analizę rezerwacji, obsad kadrowych i innych informacji, które pomogą Ci określić optymalne kierunki rozwoju Twojego biznesu.
Twórz swój sukces, z EasyWeek!
Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z naszym przyjaznym zespołem.
Jak EasyWeek może pomóc mojemu biznesowi optyka?
EasyWeek może pomóc w automatyzacji i usprawnieniu procesu rezerwacji, redukcji ilości nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom oraz dostarczyć platformę, na której Twoi klienci mogą umawiać się na wizyty o dowolnej porze i z dowolnego miejsca. Może również pomóc w zarządzaniu zapasami okularów i innych produktów.
Czy platforma łatwo integruje się z moim istniejącym systemem?
Tak, EasyWeek został zaprojektowany do łatwej integracji z istniejącymi systemami. Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, nasz zespół wsparcia jest zawsze gotowy, aby Ci pomóc.
Czy moi klienci mogą rezerwować wizyty online za pomocą EasyWeek?
Tak, EasyWeek umożliwia Twoim klientom rezerwowanie wizyt online 24/7, dając im elastyczność rezerwacji zgodnie z ich wygodą i zmniejszając Twoje obciążenie administracyjne.
Czy EasyWeek wysyła przypomnienia do moich klientów przed ich wizytami?
Tak, EasyWeek automatycznie wysyła przypomnienia do Twoich klientów przed ich wizytami, co zmniejsza prawdopodobieństwo niepojawienia się na spotkaniu.
Czy mogę zarządzać moim asortymentem okularów i innych produktów za pomocą EasyWeek?
Tak, platforma EasyWeek ma funkcję zarządzania zapasami, która pozwala śledzić poziomy zapasów i efektywnie zarządzać ofertą produktów.
Zwiększ swoją konwersję i popraw jakość obsługi klienta z natychmiastowym dostępem do wszystkich funkcji EasyWeek.