Oprogramowanie notarialne
Praktyczne narzędzia do zarządzania wizytami w kancelarii notarialnej. Aplikacja mobilna do rezerwacji online.
Dostępne na komputerach oraz przez aplikacje mobilne na iPhone, iPad i Android Scroll to appsScroll to apps
CRM dla internetowych wizyt u notariusza
Cenimy wygodę aplikacji EasyWeek dla kancelarii notarialnej. Internetowe umówienia, poręczny kalendarz i harmonogram personelu.
Zarezerwuj swoje spotkanie z notariuszem online bez konieczności dzwonienia lub odwiedzania biura.
Za pomocą naszej szybkiej i bezpiecznej autentykacji, możemy potwierdzić Twoją tożsamość online bez konieczności osobistego spotkania.
Przeglądaj, podpisuj i otrzymuj swoje dokumenty notarialne online.
Dokonuj bezpiecznych płatności za usługi notarialne bezpośrednio przez naszą platformę.
Przeglądaj opinie i oceny innych Klientów o notariuszach, aby pomóc Ci w wyborze najlepszego dla Ciebie.
Nasz zespół wsparcia klienta jest dostępny 24/7, aby pomóc Ci zarezerwować termin, odpowiedzieć na pytania i rozwiązać wszelkie problemy.
Twoje dane są przetwarzane zgodnie z globalnymi i europejskimi standardami bezpieczeństwa, w tym PCI DSS, SSL i RODO.
Nie sprzedajemy ani nie przekazujemy twoich danych i danych twoich klientów stronom trzecim.
Użyj EasyWeek, aby zwiększyć liczbę rezerwacji bez trudu.
Dołącz wszystkie ważne informacje o Twojej firmie, które przyciągną klientów i zachęcą ich do zapisania się u Ciebie.
Zapewnij bezproblemowe działanie, integrując EasyWeek z aplikacjami, z których już korzystasz, takimi jak GA4 i inne.
Umieść nasz widget rezerwacji i jego link we wszystkich kanałach, aby otrzymywać zamówienia w tym samym czasie!
Uzyskaj szczegółową analizę rezerwacji, obsad kadrowych i innych informacji, które pomogą Ci określić optymalne kierunki rozwoju Twojego biznesu.
Twórz swój sukces, z EasyWeek!
Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z naszym przyjaznym zespołem.
Jak EasyWeek może pomóc mojemu kancelarii notarialnej?
EasyWeek może pomóc w zarządzaniu Twoimi spotkaniami, automatyzacji przepływu pracy i zapewniać uproszczony proces rezerwacji dla Twoich klientów. Oferuje również cyfrową platformę do prowadzenia ewidencji, co zmniejsza ryzyko błędów manualnych.
Czy mogę dostosować mój harmonogram rezerwacji do moich godzin pracy?
Tak, EasyWeek pozwala ci dostosować swój harmonogram rezerwacji do godzin pracy. W ten sposób, klienci mogą rezerwować wizyty tylko w godzinach, które określasz.
Czy istnieje limit liczby spotkań, które mogę ustawić w ciągu dnia?
Nie, z EasyWeek nie ma limitu na liczbę spotkań, które możesz ustawić w ciągu dnia. System jest zaprojektowany tak, aby obsłużyć tyle spotkań, ile może obsłużyć Twoja firma.
Czy mogę zintegrować EasyWeek z moją istniejącą stroną internetową?
Tak, EasyWeek można łatwo zintegrować z Twoją istniejącą stroną internetową. W ten sposób klienci mogą rezerwować wizyty bezpośrednio z Twojej strony, co ułatwia im proces i czyni go bardziej efektywnym dla Ciebie.
Jak EasyWeek zarządza danymi klientów i czy jest to bezpieczne?
EasyWeek bardzo poważnie podchodzi do kwestii bezpieczeństwa danych. Wszystkie dane klientów są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Jesteśmy w pełni zgodni z RODO i zobowiązani do ochrony prywatności Twoich klientów.
Zwiększ swoją konwersję i popraw jakość obsługi klienta z natychmiastowym dostępem do wszystkich funkcji EasyWeek.